عمومی

خرید ماشین آلات کشاورزی درتبریز

 

خرید ماشین آلات کشاورزی در تبریز

 

اگر به دنبال خرید ماشین آلات کشاورزی با کیفیت در تبریز هستید گروه صنعتی کاوه یکی از برند های معتبر ایران در تولید ماشین آلات کشاورزی است که کارخانه مرکزی آن در شهر شیراز واقع شده است. لذا برای خرید ماشین آلات کشاورزی در تهران با قیمت و کیفیت مناسب  میتوانید با کارشناسان این شرکت با شماره  07137419633 تماس گرفته و مشاوره تخصصی  در خرید ماشین آلات کشاورزی دریافت نمایید .

 

محصولات خاص و پر طرفدار گروه صنعتی کاوه

دستگاه اسکریپرلیزری  ، دستگاه لند لولر ، چیزل پیلر زیر شکن ، تریلر تراکتوری کشاورزی و تریلر باغی  از معروف ترین ماشین الات کشاورزی هستند که در گروه صنعتی کاوه تولید و به فروش میرسد

 

خرید دستگاه اسکریپرلیزری در تبریز

شما میتوانبد دستگاه اسکریپرلیزری برند کاوه را با بهترین کیفیت و قیمت  تهیه کرده و از عملکرد عالی آن لذت ببرید .

دستگاه اسکریپر کشاورزی، یکی از پر کاربردترین ماشین آلات کشاورزی است که برای تسطیح زمین و آماده سازی خاک جهت کاشت محصولات جدید استفاده می‌شود. اسکریپر با استفاده از توان تراکتور و اتصال به سیستم هیدرولیکی یا مکانیکی، می‌تواند به راحتی بارگیری خاک را انجام دهد و آن را به نقاط مختلف زمین جابه‌جا کند. این قابلیت اسکریپر کشاورزی زمین را برای کشت محصولات جدید آماده می‌کند.

آشنایی بیشتر با انواع دستگاه اسکریپر

 

اگر به دنبال خرید دستگاه اسکریپرلیزری  و یا  به شکل کلی خرید ماشین آلات کشاورزی درتهران  هستید به شما پیشنهاد میکنبم قبل از هر تصمیمیم به خرید با کارشناسان گروه صنعتی کاوه تماس گرفته و مشاوره تخصصی و رایگان در یافت نمایید .

قیمت دستگاه اسکریپر کشاورزی، با توجه به سیستم‌ها و اندازه‌های مختلف، متفاوت است لذا برای اطلاع از قیمت خرید دستگاه اسکریپر کشاورزی  وخرید ماشین آلات کشاورزی در تبریز با شماره 07137419633 تماس حاصل نمایید .

 

خرید دستگاه لند لولر در تبریز

 

شما میتوانبد دستگاه لند لولر برند کاوه را با بهترین کیفیت و قیمت  تهیه کرده و از عملکرد بی نظیر آن لذت ببرید .

دستگاه لند لولر کشاورزی ابزاری است برای تسطیح زمین های کشاورزی که به نام های لندلولر، لولر، گریدر تراکتوری، همسطح کننده، زمین صاف کن و ماله هم معروف است. در روش تسطیح دقیق با استفاده از لولر کشاورزی، عملیات نقشه برداری به کمک خود دستگاه و راننده تراکتور با صرف زمان بسیار کمتر و دقت بالاتر انجام می‌شود. از مزایای تسطیح دقیق میتوان به عدم نیاز به نیروی متخصص، سرعت کار بالا و عدم نیاز به تردد ماشین آلات راه سازی در مزرعه اشاره کرد.

قیمت دستگاه لند لولر کشاورزی، با توجه به مشخصات فنی مختلف متفاوت است لذا اگر به دنبال خرید دستگاه لند لولر  و یا  به شکل کلی خرید ماشین آلات کشاورزی در تبریز هستید به شما پیشنهاد میکنبم قبل از هر تصمیمیم به خرید با کارشناسان گروه صنعتی کاوه 07137419633 تماس حاصل نمایید و مشاوره تخصصی و رایگان در یافت نمایید .

آشنایی بیشتر با انواع دستگاه لند لولر

 

خرید دستگاه چیزل پیلر کشاورزی در تبریز

 

چیزل پیلر کشاورزی برند کاوه را با بهترین کیفیت و قیمت  تهیه کنید و از عملکرد آن لذت ببرید .

از چیزل کشاورزی یا همان زیرشکن برای شخم زدن و نرم کردن خاک استفاده‌های زیادی می‌شود. شاخه‌های فلزی چیزل به عمق خاک وارد شده و باعث نرم کردن خاک‌های زیرین خواهد شد تا آب و هوا بهتر بتواند به لایه‌های زیرین نفوذ کند.

قیمت دستگاه چیزل پیلر کشاورزی، با توجه به تعداد شاخه های آن متفاوت است لذا اگر به دنبال خرید دستگاه چیزل پیلر و یا  به شکل کلی خرید ماشین آلات کشاورزی در تبریز هستید با کارشناسان گروه صنعتی کاوه 07137419633 تماس حاصل نمایید و مشاوره تخصصی و رایگان در یافت نمایید .

آشنایی بیشتر با انواع دستگاه چیزل پیلر

 

خرید دستگاه تریلر کشاورزی در تبریز

 

در خرید تریلر پشت تراکتوری که برای منتقل کردن محصولات کشاورزی در زمان برداشت و جابه‌جایی در موارد مختلف استفاده می‌شودباید  عواملی مثل نیازها و ویژگی‌های مورد نیاز خودتان، بررسی در رابطه با سلامت و مشخصات فنی و قیمت توجه کنید تا بتوانید بهترین تریلر باغی و کشاورزی را تهیه کنید.

قیمت دستگاه تریلر کشاورزی ، با توجه به تناژ قابل حمل توسط آن  متفاوت است لذا اگر به دنبال خرید تریلر  و یا  به شکل کلی خرید ماشین آلات کشاورزی در تبریز هستید به شما پیشنهاد میکنبم قبل از هر تصمیمیم به خرید با کارشناسان گروه صنعتی کاوه 07137419633 تماس حاصل نمایید و مشاوره تخصصی و رایگان در یافت نمایید .

آشنایی بیشتر با انواع دستگاه تریلر 

 

خرید ماشین آلات کشاورزی برند گروه صنعتی کاوه در تبریز

جهت آشنایی بیشتر با تولیدات دیگر گروه صنعتی کاوه میتوانید از 8 صبح الی 17 عصربا کارشناسان ما با شماره ثابت 7137419633 0 ویا شماره موبایل  ۹۱۷۳۱۴۰۳۵۵ در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *